Ale to już było ?

niedziela, 6 grudnia 2015

You're Gonna Go Far, Kid

To proste łatwe i logiczne
Nie dawajmy drugiemu człowiekowi 
tego czego my sami nie chcemy

Lepiej komuś powiedzieć w cztery oczy najgorszą prawdę
niż wodzić i kłamać słodkimi słówkami
bo SAMI byśmy tak nie chcieli

Ile razy ja byłam oszukiwana
Ile razy ja byłam okłamywana
Zaczęłam też iść tą drogą
aż w końcu jeszcze mocniej to do mnie wróciło
nie polecam tego uczucia
Gdy się człowiek dowiaduje o najbliższej osobie
co robi za Twoimi plecami gdy nie patrzysz albo masz zamknięte oczy


Po takich doświadczeniach i upokorzeniach
człowiek też chce pokazać jaki to on teraz nie jest
że stac go na to czego nie robił wtedy
też nie warto iść tą drogą
Trzeba zawsze być sobą czy w związku czy poza nim czy w pracy czy w rodzinie
Nie wolno spełniać czyiś wymagań i ambicji całe życie
bo wtedy tracimy siebie
i samych siebie okłamujemy
Nic przyjemnego....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz